Tips

EDAMAME AVOCADO HUMMUS

Το Hummus είναι το αγαπημένο spread / dip, που φτιάχνεται παραδοσιακά από ρεβίθι, λεμόνι, ταχίνι και ελαιόλαδο και καταναλώνεται με μανία κυρίως στη Μέση Ανατολή, αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο. Εμείς δοκιμάσαμε και φτιάξαμε ένα διαφορετικό Hummus χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη τα super υγιεινά φασόλια σόγιας Edamame και βγήκε πραγματικά άψογο! Βράστε 200gr Edamame σε νερό που τα καλύπτει οριακά, μέχρι να αυτά αρχίσουν να λιώνουν. Απλώστε σε ένα ταψί και αφήστε τα να κρυώσουν. Σε ένα blender προσθέστε πρώτα τα Edamame, αλέστε τα και μετά προσθέστε σιγά – σιγά 30gr ταχίνι, 20ml χυμό λεμόνι, 8gr αλάτι, 50ml νερό και μισό avocado καθαρισμένο ή με τη φλούδα, συνεχίζοντας να αλέθετε σε χαμηλή ταχύτητα. Θέλουμε να βγει ένας ομοιόμορφος πουρές. Αφήστε 4 ώρες να παγώσει στο ψυγείο και σερβίρετε γαρνίροντας με ελαιόλαδο. Δώστε περισσότερη γεύση προσθέτοντας πάπρικα και κύμινο.

ROTI PARATHA BREAKFAST TART

Ξεκινήστε την ημέρα δυνατά παρέα με τις πιο νόστιμες και εύκολες τάρτες από Roti Paratha. Ρολάρετε ελαφρώς προς το κέντρο τις άκρες του Roti Paratha δημιουργώντας μια τετράγωνη τάρτα, όπως βλέπετε στο video. Τρυπήστε με ένα πιρούνι τη ζύμη σε τρία σημεία, προσθέστε κομμάτια από prosciutto, τριμμένο cheddar, 1 ντοματίνι κομμένο στη μέση και ένα ολόκληρο αυγό. Γαρνίρετε με δενδρολίβανο και τριμμένο πιπέρι και ψήστε στο φούρνο για 9 λεπτά, στους 190oC.

CITRUS HAZELNUT SALAD

Ψάχνετε ένα δροσερό dressing για τις αγαπημένες σας πράσινες σαλάτες; Δοκιμάσαμε και σας παρουσιάζουμε κάτι που πραγματικά διαφέρει από τα συνηθισμένα. Προσθέστε στο blender 3 κ.σ. Kikkoman Soy Sauce Less Salt, 3 κ.σ. νερό, 2 ½ κ.σ. ζάχαρη, 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 ½ κ.σ. Rice Vinegar, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένο και 1/8 κ.γλ. flakes από αποξηραμένες κόκκινες πιπεριές.  Συνδυάστε με σαλάτα από iceberg, πορτοκάλι, pink grapefruit, ραντίτσιο και κομμάτια ψημένου φουντουκιού.

SWEET & SAVOURY PUFFS

Τα πιο γρήγορα και τέλεια τυροπιτάκια που έχετε φτιάξει ποτέ! Τα Roti Paratha της Spring Home φημίζονται για την απαλή τους γεύση αλλά και τις ατελείωτες διαφορετικές τους χρήσεις στην κουζίνα. Κόψτε στη μέση ένα Paratha και προσθέστε μείγμα από τρίμα mozzarella και cheddar. Διπλώστε πάλι στη μέση και σφραγίστε τις άκρες με ένα πιρούνι, όπως στο video. Τοποθετήστε τα σε λαδόκολλα, πάνω σε ένα ταψί και αλείψτε τα χρησιμοποιώντας ένα πινέλο με λίγο κρόκο αυγού. Ψήστε για 10 λεπτά στους 190 βαθμούς και… Έτοιμα! Επειδή μετά από αυτό σίγουρα θα χρειαστείτε και ένα επιδόρπιο, επαναλάβετε την ίδια διαδικασία τοποθετώντας στα Roti Paratha γέμιση από μαρμελάδα και κομμάτια φράουλας. Enjoy…

 

LEE KUM KEE CHILI OIL TOPPING ΣΕ ΣΑΛΑΤΑ

Τα toppings δεν είναι ποτέ αρκετά. Τα λαχανικά επίσης. Και εφόσον οι συνδυασμοί είναι πολλοί, εμείς ψάχνουμε για εσάς τους καλύτερους. Δώστε χρώμα και ολίγον πικάντικη απόχρωση στις αγαπημένες σας σαλάτες. Πώς; Είναι απλό. Προσθέτοντας στο τέλος λίγο Chili Oil της Lee Kum Kee. Το ελαφρώς πικάντικο λάδι από chili είναι αυτή η πινελιά που θα κάνει την ανατροπή και θα δώσει τελείως άλλη γεύση στο πιάτο. Ταιριάζει ακόμη καλύτερα σε σαλάτες με ελαφρώς όξινα φρούτα, όπως για παράδειγμα το ακτινίδιο.

SALMON WELLINGTOΝ WITH ROTI PARATHA

Το κλασικό αγγλικό Wellington αποκτά άλλη διάσταση με γέμιση από σολομό και νόστιμο περιτύλιγμα από Roti Paratha. Σοτάρετε λίγο σπανάκι και αναμείξτε το με κρέμα τυρί. Τοποθετήστε στο κέντρο ενός Roti Paratha μια γεμάτη κουταλιά από το μείγμα που φτιάξατε και από πάνω ένα φιλέτο σολομού. Διπλώστε και από τις τέσσερις πλευρές (όπως στο video), τοποθετείστε πάνω σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί και αλείψτε με χτυπημένο αυγό. Προσθέστε μαύρο πιπέρι και δενδρολίβανο και ψήστε στο φούρνο για 12 λεπτά, στους 190 βαθμούς. Ready!

 

EDAMAME DUMPLINGS

Τα αγαπήσαμε ως το πιο υγιεινό, εύκολο, θρεπτικό και γρήγορο snack. Λατρέψαμε να τα τρώμε σε sir fries, σαλάτες ή και σκέτα, με χοντρό αλάτι. Αυτή τη φορά τα δοκιμάσαμε και ως γέμιση σε ατμιστά dumplings. Απλά βράστε τα Edamame Kernels, ψιλοκόψτε τα ή πολτοποιήστε τα, και προσθέστε τα μέσα στην αγαπημένη σας γέμιση για Gyoza. Ντελικάτη και ελαφριά γεύση που ταιριάζει σε κάθε στιγμή της ημέρας!

FRUIT TARTLETS WITH ROTI PARATHA

Οι πιο γρήγορες, γλυκές και εύκολες τάρτες φτιάχνονται μέσα σε λίγα μόνο λεπτά, αρκεί να έχετε στο ψυγείο μερικά Roti Paratha. Κόψτε κάθε Roti σε τέσσερα κομμάτια (σχηματίζοντας στη μέση ένα σταυρό) και σε μια φόρμα για muffins που έχετε πρώτα γυρίσει ανάποδα, τοποθετήστε σε κάθε θέση που εξέχει και από ένα τρίγωνο. Ψήστε στο φούρνο για 10 λεπτά, στους 190 βαθμούς. Προσθέστε σε κάθε τάρτα κρέμα ζαχαροπλαστικής, φρούτα της επιλογής σας και ένα φύλλο μέντας. Δείτε το Video με το tip!

 

 

GRILLED PEACHES & PROSCUITTO

Η σάλτσα Kikkoman Teriyaki BBQ Sauce με μέλι κάνει πραγματικά απίθανο γλασάρισμα σε κρεατικά αλλά και σε φιλέτα ψαριού. Αρκεί μια μόνο δοκιμή για να γίνει το νέο σας φαβορί στην κουζίνα. Στο tip που ακολουθεί φτιάξαμε μαζί της τα πιο νόστιμα tapas με ροδάκινο και προσούτο. Η γεύση ντελικάτη και απίστευτη. Ο χρόνος προετοιμασίας ελάχιστος. Κόψτε απλά 2 μεγάλα ροδάκινα σε μικρές μπουκιές (16 κομμάτια) και τυλίξτε με προσούτο (υπολογίστε μισή φέτα για κάθε μπουκιά ροδάκινο). Αλείψτε με ένα πινέλο τα τυλιγμένα ροδάκινα με ελαιόλαδο και ψήστε στο grill μέχρι το προσούτο να ροδίσει και να γίνει τραγανό. Σερβίρετε σε ένα πιάτο και γαρνίρετε με μια γενναιόδωρη ποσότητα από Kikkoman Teriyaki BBQ Sauce Honey. Enjoy!

ΠΑΝΤΖΑΡΙΑ UMAMI

Πλούσια θρεπτική αξία, εντυπωσιακό χρώμα, αγαπημένη γεύση. Και σε ποιόν δεν αρέσουν τα παντζάρια… Δίπλα σε κρεατικά, μέσα σε dips, ακόμη και σε smοothies. Εδώ σας τα παρουσιάζουμε στην πιο umami και elegant εκδοχή τους, με Kikkoman Soy Sauce και σησαμέλαιο. Το tip είναι πολύ απλό. Καθαρίστε και κόψτε 6 παντζάρια σε μικρά κυβάκια. Τοποθετήστε τα σε ένα ταψί, ρίχνοντας από πάνω 1 κ.σ. Kikkoman Soy Sauce και ½ κ.σ. Sesame Oil. Αφήστε τα να ψηθούν για 30 – 40 λεπτά, γυρίζοντάς τα στα μισά. Σερβίρετε με φρεσκοκομμένο δυόσμο.

ΓΛΑΣO ΓΙΑ SPARE RIBS ΜΕ HOISIN SAUCE

Φτιάξαμε τα πιο yummy spare ribs που έχετε δοκιμάσει ποτέ, με γλάσο από Hoisin Sauce! Για 13 κόκαλα (1 πλευρά spare ribs), ανακατεύουμε 50gr αλάτι ψιλό με 30gr κρυσταλλική ζάχαρη και στη συνέχεια καλύπτουμε τα spare ribs και τα αφήνουμε για 24 ώρες στο ψυγείο. Σε φούρνο που έχουμε προθερμάνει, ψήνουμε για 10 λεπτά στους 200οC με τα κόκαλα να κοιτάνε προς τα κάτω και συνεχίζουμε για μια ώρα ακόμη, χαμηλώνοντας στους 150 οC. Παράλληλα, ετοιμάζουμε το γλάσο μας, ανακατεύοντας σε ένα μπολ: 100gr Hoisin Sauce, 30ml Rice Vinegar, 30gr ζάχαρη μελάσα, 30ml χλιαρό νερό και 30ml Soy Sauce. Βγάζουμε τα spare ribs από το φούρνο και καλύπτουμε καλά τη μια τους πλευρά με το μισό μείγμα από το γλάσο που φτιάξαμε. Συνεχίζουμε το ψήσιμο για μισή ώρα ακόμη. Βγάζουμε πάλι από το φούρνο, καλύπτουμε με το υπόλοιπο γλάσο Hoi Sin και αφήνουμε να πέσει η θερμοκρασία τους για 10 λεπτά. Κόβουμε και σερβίρουμε!

Goto Top